Педагогічна  проблема  керівника зразкового  художнього хореографічного ансамблю  «Пірует»: «Ціннісне  ставлення  вихованців до мистецтва через активізацію  пізнавальної діяльності у процесі сприймання та  відтворення  хореографії»                            Навчальний заклад, що закінчила: Рівненський педагогічний інститут, 1995 рік.                                            Освіта:  вища педагогічна                                         Педагогічний  стаж роботи:  23 років 8 місяців                   Стаж роботи в БДЮТ:  20 років 11 місяців                     

    Махоріна Ольга  Павлівна  -  керівник  зразкового художнього хореографічного колективу «Пірует»  Будинку дитячої та юнацької творчості Вараської міської ради Рівненської  області. Професія педагога - це її покликання, стан душі. А ґрунтовну науково-теоретичну  підготовку, що є важливою  умовою професійної майстерності педагога Ольга Павлівна здобувала під час підготовки та проведення навчальних занять, проходження курсів  художньо-естетичного  напрямку діяльності та майстер - класів, які проводились  на базі  позашкільних навчальних закладів області. Працюючи над реалізацією проблеми «Ціннісне  ставлення  вихованців до мистецтва через активізацію  пізнавальної діяльності у процесі сприймання та  відтворення  хореографії»  О.Махоріна наголошує на тому, що основна мета  педагога - хореографа у навчальному процесі - створення умов для пізнавальної активності  вихованців, їхнього емоційного спілкування з  мистецтвом, розвитку особистості і творчої самореалізації кожної дитини. Тому педагог використовує різноманітні форми та методи  організації навчальної діяльності, що сприяють розкриттю  суб’єктивного досвіду вихованців,  створюють  атмосферу зацікавленості  на кожному занятті. Застосовуються й інтерактивні  форми та методи навчання, що стимулюють діяльність вихованців, підтримують стан активного пошуку в процесі здобуття інформації, розвивають вміння аналізувати, приймати рішення, закріплюють танцювальні навички, а це, у свою чергу, позитивно впливає  на результативність навчально-виховного процесу.  Займаючись  хореографічною діяльністю на заняттях, дитина  вчиться вирішувати не тільки навчальні а й складні життєві проблеми, захищати  власну думку та поважати альтернативну точку зору. Вихованці Ольги Павлівни упродовж багатьох  років стають призерами та лауреатами різних конкурсів.